PENGUNJUNG TEGAR

Thursday 1 November 2012

Aku ber "blogging" ??


waktu : selepas asar, waktu maghrib (ibu pesan dahulukan solat)
mood : agak melayan dengan hujan renyai-renyai.

lagu : I wish-FT Island
 
Assalamualaikum:) salam sejahtera;)

okei ! ini bukan kali pertama aku berbelog.

nak dijadikan cerita, sejak zaman mencari ilmu lagi aku dah bergiat dalam dunia belog membelog ni, since November 2009(sekarang pun masih mencari ilmu). Blaa. Blaa. Blaa. (membebel)

Tapi.. Belog yang lama menguatkan aku untuk membuat keputusan supaya tidak dipublickan ! haha. Erkk. Bagi aku mungkin tak sesuai menjadi tatapan umum untuk meratah dan menelan penulisan aku yang dulu(wahh.. gila ayat. haha) yea laa. Tak penting kot.

sebab aku tahu aku bukan lah sepenting mana untuk diambil tahu. Cehhh. Haha.

pedulik pulak aku kalau anda-anda, mereka-mereka, awak-awak agak tidak suka meratahnya. Tapi tetap berterima kasih kerana sudi juga visit my belog !!!
  (love pink-pink;) )

malas pulak aku nk mencarut lama-lama kat sini. Yang mensudikan diri membaca dan memfollow kan diri anda ke belog aku. Berbanyak-banyak kasih saya bagi kepada anda. (love bunga-bunga;D )

So terima lah kasih saya. Nahh. gatal -..-“


P/s : boleh kan kalau aku cakap aku baru disini? Sila menghulurkan bantuan yeaa:)


Tempat kerja. (waktu otak memikir untuk merungkai kata-kata)
30 Oktober 2012.



:')

On Blogger since November 2009 (Belog lama aku)

No comments:

Post a Comment